SUMAR CHESTIONAR SATISFACTIE CONTRIBUABILI

2016

Chestionarul a fost desfășurat online, folosind Google Docs, în perioara 01.03.2016 - 01.04.2016, și a putut fi accesat la adresa: https://goo.gl/41FOW9

• Vârstă

18-35 ani729.2%
36-60 ani1562.5%
mai mare de 60 de ani28.3%

Sex

Feminin833.3%
Masculin1666.7%

Studii

Elementare00%
Medii312.5%
Superioare2187.5%

1. Consideraţi că sunt afişate la vedere toate informaţiile necesare dumneavoastră?

DA520.8%
NU1979.2%

2. Cum estimaţi gradul de confort oferit de spaţiul destinat aşteptării/informării:

Foarte bun00%
Bun416.7%
Satisfacator833.3%
Nesatisfacator1250%

Amabilitate [3. Cum apreciaţi activitatea personalului instituţiei, având în vedere următoarele aspecte?]

Foarte multumit00%
Multumit1145.8%
Nemultumit729.2%
Foarte nemultumit625%

Competenta profesionala [3. Cum apreciaţi activitatea personalului instituţiei, având în vedere următoarele aspecte?]

Foarte multumit00%
Multumit729.2%
Nemultumit937.5%
Foarte nemultumit833.3%

Promptitudine [3. Cum apreciaţi activitatea personalului instituţiei, având în vedere următoarele aspecte?]

Foarte multumit14.2%
Multumit625%
Nemultumit729.2%
Foarte nemultumit1041.7%

Solutii oferite in cazul unor probleme deosebite [3. Cum apreciaţi activitatea personalului instituţiei, având în vedere următoarele aspecte?]

Foarte multumit00%
Multumit729.2%
Nemultumit937.5%
Foarte nemultumit833.3%

4. Cum apreciaţi activitatea serviciilor Primăriei Municipiului Slobozia, în comparaţie cu anii anteriori ?

S-a îmbunătăţit312.5%
S-a înrăutăţit1145.8%
A ramas acelaşi1041.7%
Nu ştiu/ Nu răspund00%

5. În cazul în care sunt unele situaţii care v-au nemulţumit, vă rugăm să le descrieţi pe scurt:

coruptia
S-a promis ceva și nu s-a ca făcut nimic. Doar vorbe.
Neprioritizarea investitiilor in functie de necesitatile reale ale cetatenilor municipiului Slobozia
Site-ul instituţiei este VRAIŞTE
nu se accepta plata cu cardul a impozitelor desi este afisat la toate ghiseele ca se poate plati cu cardul
amabilitatea
nu se respecta bonificatia de 10% in momentul achitarii taxelor si impozitelor pana la data de 31.03.
Sunt prea multe, iar spatiul acesta nu e suficient.
nu stiu sa rezolve nici o problema .. ma trimit de la unu la altul.
tot

6. Enumeraţi eventuale propuneri pentru îmbunătăţirea/eficientizarea activităţii:

personal competent/nu idioti
Concentrarea pe adevaratele probleme ale orasului, identificarea surselor nemultumirilor cetatenilor si prioritizarea solutionarii problemelor acestora
- functionari capabili sa utilizeze un POS;-spatiu de steptare adecvat - acum stai la rand in holul de la intracre, cei care au treaba la alte birouri se strecoara printre cei care stau la rand
concentrarea serviciilor cu publicul la parter
transparenta, amabilitate, eliminarea arogantei din atitudinea angajatilor, in special a celor ce interactioneaza cu cetatenii.
Schimbata abordarea: lucrati pentru cetateni, sunteti platiti din banii cetatenilor si nu invers.
sa fie mai pregatiti